Stikk UT! 2024 Sommer åpner 01.mai!

Nå er det klart for den nye Stikk UT!- sesongen!

For sommer 2024 har vi 22 turmål i kommunen med ulike graderinger (grønn, blå og rød). Flere av turene, spesielt fjellturer, har utsatt åpning grunnet snø. Appen holder deg oppdatert på åpningsdato. Les turbeskrivelsene nøye, spesielt om du ikke er kjent i området.

Det er i stor grad frivillige som gjør det praktiske med å få turene klare for sesongen. De hjelper til med å plassere ut de riktige kodene, merker/skilter turer og bistår med vedlikehold av turene. Det hadde ikke vært mulig for kommunen å ha så mange Stikk UT!-turer uten den gode innsatsen fra alle frivillige. Tusen takk!

NB: Status 30.04.2024: Det oppleves dessverre noen utfordringer med Stikk UT!-appen, det jobbes med saken - enn så lenge kan vi meddele følgende:

Turer som åpner 1.mai:
Varden på Bergsøya
Storåsen, Stokkdalen
Elvastien
Havna
Stegan
Orsetsetra
Langvatnet, Åbakken
Strandstien, Angvik
Flemsetervatnet
Nesahamran